مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 11:472022-02-02سياسي

مطهری: خودروساز در بازاری که جایگزینی برای خودرو وجود ندارد هیچ تلاشی نمی کند


نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی گفت: گلایه صریح رهبر معظم انقلاب از کیفیت خودروهای داخلی را باید به منزله اتمام حجت ایشان به عنوان مدافع جان و مال مردم با خودروسازان تلقی نمود و بدیهی است همه ارکان نظام در برخورد با خودروسازان آن را مد نظر قرار خواهند داد.

- نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی گفت: گلایه صریح رهبر معظم انقلاب از کیفیت خودروهای داخلی را باید به منزله اتمام حجت ایشان به عنوان مدافع جان و مال مردم با خودروسازان تلقی نمود و بدیهی است همه ارکان نظام در برخورد با خودروسازان آن را مد نظر قرار خواهند داد.

اردشیر مطهری در گفت و گو با ایسنا در رابطه با سخنان اخیر رهبری در رابطه با کیفیت پایین خودرو و کالاهای ساخت داخل بیان کرد: مقام معظم رهبری شعار سال جاری را سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ، سال 99 را سال جهش تولید و سال 98 را سال رونق تولید نام نهاده بود.

لذا رشد، شکوفایی، بهره وری بیشتر و جلب رضایت مصرف کنندگان مورد توقع بود که متاسفانه وضعیت تولید به ویژه در بخش کیفیت و قیمت در همه این سال انتقاد اکثریت مردم، کارشناسان و حتی مسئولان را در پی داشته است.

وی با اشاره به گلایه صریح رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از تولیدکنندگان کشور، مسئولین اقتصادی، صنعتی و فعالان اقتصادی از کیفیت خودروهای داخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطهری: خودروساز در بازاری که جایگزینی برای خودرو وجود ندارد هیچ تلاشی نمی کند

مطهری: خودروساز در بازاری که جایگزینی برای خودرو وجود ندارد هیچ تلاشی نمی کند